CMA CGM x Treener Talis = đź’›

Aitan planeerida ja ellu viia 360-kraadi lahendusi töötajate tervise ja enesetunde parandamiseks.

On selge, et inimesed liiguvad liiga vähe ja tarbivad sealjuures liiga palju energiat toidust ja joogist.

See tõstab kehakaalu, stressitaset, ebamugavustunnet ja haiguste riski. Milline otsene ja kaudne kulu kaasneb tööandjale, kui töötajad on pidevalt haiged või demotiveeritud?

Ja kui on soov seda olukorda muuta, kuidas parandada võimalikult efektiivselt (raha + aeg) inimeste enesetunnet ja tervist?

Et töötajad tunneksid end hoituna ja tööviljakus säiliks!


Harjumusi kujundavad tegevused peavad olema järjepidevad

Et näiteks liikumise ja toitumisega seotud harjumused juurduksid, on vaja neid programmeerida järjepidevalt, keskmiselt 66 päeva!

See tähendab, et ühekordsest loengust, seminarist, nõustamisest, treeningust ei piisa.

Niisamuti ei piisa passiivsest investeeringust treeningvahenditesse, kui ei kaasne aktiivset ja järjepidevat tegevust. Üldjuhul kasutavad loodud jõusaali või venitusnurka need, kes on nagunii aktiivsed.

Kuidas aga tuua rajale enamus ehk passiivsed? Ja kuidas nad rajale jääksid?

Nendele kĂĽsimustele aitan leida vastuseid ja lahendusi!


Minu taust lĂĽhidalt

Ma olen olnud kontoritöötaja üle 10 aasta, aga lisaks sellele praktiseerinud oma kehal, nõustanud ja treeninud kontoritöötajaid ning lugenud teadusartikleid.

Tark planeerimine ja järjepidevus on positiivsete muutuste võtmesõnad!

Ebaõnnestusin 3 korda ja aastal 2014 võtsin end taas käsile. Aasta hiljem olin lahti saanud rohkem kui 20 ülekilost, väsimusest, seljavaludest ja ebamugavustundest.

Kuigi vaid 17% eesmärgi täitjatest suudab kaalunumbrit säilitada, läksin veel kaugemale: jätkasin usinalt teekonda, õppisin personaaltreeneriks ja annan elu parimas vormis olles kõik selleks, et inimesed tunneksid end oma kehas õnnelikult. Jäädavalt!

Ja otseloomulikult jätkan oma keha (füüsiline + vaimne) eest hoolitsemist! 🙂 Jäädavalt.

Minu iganädalane treeningplaan:

  • 3 korda nädalas jõutreening pikkusega 1,5 tundi
  • 3 korda nädalas jooksmine pikkusega 0,5 tundi
  • 4 korda nädalas psĂĽhhoteraapia/-analĂĽĂĽs pikkusega 0,45 tundi

Aga otseloomulikult ei hakanud ma kohe teekonna alguses seda kõike tegema. Esimesel kuul käisin jõusaalis 4 korda.

Kas sina soovid parandada oma töötajate tervist ja enesetunnet?

Eelmise aasta lõpus kirjutas mulle üks oma töötajatest hooliv personali- ja värbamisspetsialist.

Selle aasta alguses võttis ühendust üks tubli töökeskkonnaspetsialist ja kutsus mind oma ettevõtte töötajate enesetunnet ja tervist parandama.

Lahendus

See ajendas mind seda lehekĂĽlge kokku panema ning pakkuma oma teadmisi ja kogemusi ka teistele.

Valik teenustest ja toodetest, millest saame panna kokku terviseprogrammi vastavalt huvile ja võimalustele!


1. Tervisealased uuringud ja strateegiad

Mul on 3 kõrgharidust, üks neist sotsioloogias ning seetõttu on mul nii oskus kui ka huvi koguda ja analüüsida andmeid.

Et saadud tulemuse põhjal luua strateegia ja tegevuskava töötajate enesetunde ja tervise parandamiseks.

Kui majasisesed uuringud on läbi viidud, kasutan neid hea meelega plaanide paikapanemiseks.

Lisaks olen valmis jagama kevadel läbiviidud kontoritöötajate toitumis- ja liikumisuuringu tulemusi ning kõrvutama neid sinu ettevõtte omadega.


2. Harivad ja motiveerivad loengud toitumisest, treeningust, stressist, harjumustest

Lähtun infost, mis pärineb:

  • Teadusest
  • Minu kogemusest
  • Minu nõustatavate ja treenitavate kogemusest

Lisaks enda eeskujule olen valmis kaasa võtma tänaseni istuvat tööd tegeva Tiia, kes on kaalunud kunagi 155 kg, aga kes võttis end kätte ja kaalub nüüd 75 kg.

Kaalunumbrist olulisem on aga asjaolu, et Tiia on muutnud elustiili ning elab nüüd valuvabalt, õnnelikumalt ja tervemalt! 🙂

Alloleval pildil esinesin rahvusvahelise logistikaettevõtte CMA CGM Eesti haru kutsel nende podcastis, mille põhiteemaks oli harjumuste muutmine.

Aitäh, ülituus moderaator Reemo, tublid organiseerijad Snezhana ja Annika ning kaassaatekülaline Helena! ♡

3. Konsultatsioonid tervisliku töökeskkonna loomiseks

Olen töötanud kontoris pea 10 aastat ja kui liidan siia juurde nüüd kogemuse nii elustiilimuutja kui treenerina, saan olla abiks tervisliku töökeskkonna loomisel.

Kuidas tähistada tähtpäevi tervislikult ja maitsvalt? Mil viisil sisustada treeningsaal? Milline terviseprogramm toob tulemusi?

Nii nendele kui ka paljudele teistele samalaadsetele kĂĽsimustele annan vastuseid.

4. Jõurihma komplekt ehk kõige soodsam, kompaktsem ja lihtsam jõusaal (kodu)kontorisse

Kui palju maksab jõusaal? Kuidas panna kokku kõige optimaalsem lahendus?

Lihtsa guugeldamise tulemusena maksab kõige odavam 1-kiloste hantlite komplekt ligikaudu 7 € ja hantlite komplekt ligikaudu 2500 €.

Kummagist tegelikult ei piisa kogu keha treenimiseks, sest kui käsi ja õlgu on võimalik selliste raskustega mõnda aega treenida, siis jalgade ja tuhara treenimiseks on need raskused liiga kerged.

Fakt on aga selles, et ainuüksi üks 12-kilone hantel maksab juba ise pea 100 €.

Seetõttu on kõige soodsam, kompaktsem ja lihtsam lahendus jõurihma komplekt, mis sisaldab:

  • Jõurihm, millega treenid efektiivselt käsi, jalgu, kõhtu, selga
  • Ukseankur, mille abil kinnitad jõurihma ukse kĂĽlge loetud sekunditega
  • Lisakinnitus, mille abil kinnitad jõurihma puuoksa, toru kĂĽlge loetud sekunditega
  • Võrgust kandekott, mis aitab sul võtta jõurihma kaasa sinna, kus oled sina!
  • Treeningkava, kus on toodud 7 harjutust kogu keha treenimiseks
  • Videojuhised paigaldamiseks ja 13 harjutuse sooritamiseks

Jõurihma komplektid on võimalik tellida enda kontorisse või saata töötajatele kodukontorisse! Et neid meeles pidada ja liikuma motiveerida! ♡


Vaata, kuidas ma paigaldan jõurihma ukse külge loetud sekunditega ning treenin nii käsi, selga, jalgu ja tuharat.

Ja kui treeningkohas pole ust, mille külge jõurihma paigaldada, saab selle kinnitada toru, puuoksa või muu kandva objekti külge.

4. Personaaltreeningud

Võin läbi viia personaaltreeninguid nii looduses, siseruumides kui ka üle võrgu juhendades.

5. RĂĽhmatreeningud

Ka rühmatreeninguid võin läbi viia nii looduses, siseruumides kui ka üle võrgu juhendades.

Vaata Delfi TV klippi, kuidas juhendasin Viimsi spordinädala raames toredat trennirĂĽhma, kus olid koos nii nooremad kui vanemad, nii naised kui mehed, nii algajad kui edasijõudnud – kõik said kenasti hakkama, sooritades harjutusi ĂĽhe treeningvahendiga.

Ja kui vaatad video lõpuni, näed emotsiooni, millega treeningu lõpetasime.


Isolatsioon/karantiin – suured stressitekitajad

Maailma ĂĽks tunnustatumaid meditsiiniajakirju The Lancet avaldas King’s College Londoni teadlaste meta-analĂĽĂĽsi “The psychological impact of quarantine and how to reduce it: rapid review of the evidence” karantiini mõjudest SARSi, MERSi, Ebola ning seagripi puhangu ajal ja järel.

Hetkel maailma rappiv koroonapuhang on aga agressiivsem kui eelnimetatud viirused, misttõttu on mõjud ilmselt veel ulatuslikumad – post-traumaatiline stress, depressioon, ärevushäired.

Treening kui immuunsĂĽsteemi tugevdaja ja stressi maandaja

Õnneks on teaduslikult tõestatud, et jõutreening vähendab stressi ja parandab immuunsüsteemi. Praegusel perioodil on seda kõike aga väga vaja!

Lisaks on jõutreeningul veel mitmeid plusse:

  • Põletab kaloreid, seega kiirendab kaalulangust
  • Suurendab lihasmassi, väheneb rasvamass
  • Parandab lihaste ainevahetust
  • Kujundab rĂĽhti
  • Vähendab valu, eelkõige alaseljas
  • Parandab tasakaalu
  • Tugevdab luid

Spordimeditsiini SA spordiarstid dr Leena Annus, dr Pii Metsavas ja dr Virve Vask soovitavad eriolukorra ajal sportlikuks vormis püsimiseks: “lisaks aeroobsete väiksema-mõõduka pingutusega vastupidavuskoormustele tee jõu- ja tasakaaluharjutusi, hoia toonuses või tugevda kehatüve stabiliseerivaid lihaseid.”.

Koostööpartnerid kiidavad

Unikaalsus

Enne suurt läbimurret 2014. aastal olin ma 3 korda ebaõnnestunud, aga tulin alati püsti ja jätkasin. Nii elustiilimuutuse alguses kui ka märkimisväärse muutuse järel 2015. aastal olin kontoritöötaja.

Alles mõned aastad hiljem hakkasin elustiilinõustajaks ja personaaltreeneriks. Ehk et ma pole terve elu vormis olnud, mis tähendab, et mõistan hästi nii alustavaid kui ka edasijõudnud muutujaid. 🙂

  • Kolm kõrgharidust, sealhulgas sotsiaaltöö ja psĂĽhholoogia (BA, Tartu Ăślikool)
  • Töötanud muuhulgas rahandusministeeriumis ja EASis, aga ka Eesti tuntuima toitumisnõustaja turundus- ja mĂĽĂĽgijuhina
  • Nõustaja ja treenerina tegutsenud alates aastast 2017, läbinud põhjaliku FAF Eesti personaaltreenerite koolitusprogrammi (265 tundi)

Minust meedias

Reuters

ERR

Kanal 2

TV3

Postimees

Delfi

Terviseatlas

Rikkalik värvivalik

Valikus on 3 erinevat värvi – oranz, must ja valge.

Võta ühendust!

Kirjuta mulle endale sobivas kanalis ja uuri lähemalt.

Kui oled tõsine huviline, saan enne lõpliku otsuse tegemist sinuga kohtuda ja tutvustada jõurihma ja ennast, aga ka vaadata üle kontor ja arutada, kuhu on sobilik jõurihm paigaldada.

Ühenduse võtmine on juba oluline samm, kuid võtab sinult vaid mõned sekundid ning ei kohusta samas millekski.