Üld- ja tellimistingimused

Veebipoe talis.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Sir Mercury OÜ (registrikood 14249223), asukohaga Allika, Andre küla, Põlva vald, Põlvamaa, 63205.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes (€) ja märgitud toodete juurde.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Makseviisid

Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Pocopay, Liisi. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka.

Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.talis.ee-lt ostetud toodete eest. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.

Sir Mercury OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Sir Mercury OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuse vormistamine

Jõurihmad
Klient saab valida sobiva tootevärvi ja koguse tootelehel ja lisada ostukorvi, misjärel saab klient sisestada tellimuse teostamiseks vajalikud andmed, valida tarneviisi (Itella SmartPOST pakiautomaat või Omniva pakiautomaat) ning valida makseviisiks sobiv panga, misjärel saab toote eest tasuda.

Personaaltrennid
Klient saab valida 3 paketi vahel tootelehel, misjärel saab klient sisestada tellimuse teostamiseks vajalikud andmed ning valida makseviisiks sobiv panga, misjärel saab personaaltrenni teenuspaketi eest tasuda. Klient saab valida ühekordse maksega ja osamaksega tasumise, misjärel tasutakse summa osaliselt koheselt ja osaliselt kliendiga kokkuleppel läbi Maksekeskus.ee lingi genereerimise kokkulepitud ajal. Teenuse aeg, koht ja muud detailid lepitakse kliendiga kokku e-posti teel.

Toitumiskavad
Klient valib toitumiskava paketi tootelehel, misjärel klient sisestab enda nime ja e-maili ning informatsioon edastatakse e-mailile treener@talis.ee. Seejärel saadetakse kliendile toitumiskava ligipääs e-postile.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Sir Mercury OÜ ei vastuta Kaupade kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui need on tingitud Kasutaja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest

Vali kõige mugavam kättetoimetamisviis!

Kättetoimetamine Omniva pakiautomaatide kaudu

Omniva pakiautomaadid on Baltikumis ainulaadne välitingimustes kasutatav pakiautomaat. Omniva pakiautomaadid on alati avatud ja asuvad hea ligipääsuga käidavates kohtades. Paki vastuvõtmiseks kulub vaid 15 sekundit ja pakiautomaati on kasutada sama lihtne kui pangaautomaati. Ööpäevaringse videovalvega pakiautomaatidel on kõige varasem hommikune ja kõige hilisem õhtune täitmine ja tühjendamine.

Kauba saabumisel saadetakse Sulle SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks sisesta puutetundlikule ekraanile uksekood ja võta pakk avanenud kapist välja. Lunamakse korral tuvasta oma isik ID-kaardiga ning tasu paki eest kaardimaksega.

Täpsem info: https://www.omniva.ee/era/kaart/asukohad

Saatekulu: Tellitud paki kättetoimetamine Omniva pakiautomaati maksab 2.50 €.

Kättetoimetamine Itella SmartPOSTI kaudu

Itella SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis on paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti.

Kauba kättesaamiseks saate valida Teile kõige sobivama pakiautomaadi (täpsem info http://www.smartpost.ee/eteenindus/kiosks või telefoni 611 5511).

Kui pakk jõuab Teie poolt valitud pakiautomaati, saadetakse koheselt Teie mobiilile vastava sisuga sms ja soovi korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset uksekoodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja vajadusel paki eest kaardimaksega tasudes, saate paki automaadist kätte.

Saatekulu: Tellitud paki kättetoimetamine Itella SmartPOSTi pakiautomaati maksab 2.50 €.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile treener@talis.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.

Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile treener@talis.ee või helistada telefonil: 5331 3172.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile talis@treener.ee või helistada telefonil: 5331 3172.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.