Teeme koos!

Treener + turundaja = kahekordne võit sinu ettevõttele ja klientidele

“What matters to consumers, now? Meaningful and purposeful living, health management, strength and wellness, mental health and stability, happiness, social connection, environmental betterment, balance, and fulfillment.” Nielsen (2021)

Kas Sinu ettevõte on muutusteks valmis? Kas Sinu ettevõte on valmis olema teenäitaja, mitte kopeerija? Kas Sul on olemas piisav ekspertiis?

Olen valmis tulema Sulle appi. Allpool olen toonud välja olulised uuringufirma Nielseni soovitused ja enda pakkumise orienteeruva maksumusega.


In fact, a majority of global consumers (63%) would be more likely to buy from companies with a strong health mandate across their whole product portfolio. 

  • Ma olen olnud passiivse elustiiliga ülekaaluline kontoritöötaja, kuid tõstnud märgatavalt oma heaolu tänu tasakaalus toitumisele, regulaarsele trennile, piisavale unele, uute harjumuste juurutamisele, stressi maandamisele läbi mediatsiooni.
  • Mul on kõrgharidus psühholoogias ja kommunikatsioonijuhtimises, üle 10 aasta töökogemust PRis ja turunduses ning hetkel olen elukutseline personaaltreener ja elustiilinõustaja.
  • Kõik eelneva olen valmis andma Sinu ettevõtte brändi ja käibe ehitamisse.

“Weight loss and management products are an in-demand area for product innovation. Manufacturers should also explore new product formats that incorporate fruits and vegetables, fiber and protein.” Nielsen

1000 € – ühe uue toote või teenuse arendamisse panustamine 20h ulatuses

  • Mitmesugused alus- ja vaheuuringud ning analüüsid (mul on kõrgharidus sotsioloogias, töökogemus kasutajauuringute läbiviimises)
  • Osalemine mistahes tootearendusega seotud koosolekutel välise eksperdina, tuues kaasa kogemus- ja teaduspõhise vaate.
  • Rohkem kui 20 inimesest koosnev elustiilimuutjatest kontrollgrupp, kelle peal on võimalik tooteid ja teenuseid testida.

“To consumers, health is everything and everywhere, and the companies who fail to address this are already at risk of falling behind the curve. Health and wellness shouldn’t be a subset or a secondary focus to any business initiative.” Nielsen (2021)

300 € – hariv, motiveeriv, inspireeriv artikkel

  • kirjutame artiklis, kuidas sinu toode või teenus aitab parandada inimeste heaolu
  • võimalik kajastada kõike seoses tervise parandamisega: toitumine, treening, kokkamine, harjumused, uni, stressi maandamine ehk kogu vajalik spekter
  • kiire suhtlus ja professionaalne asjaajamine kõikvõimalike osapooltega

400 € – storyde komplekt (15 tk) minu või sinu kanalis

  • harivad, kaasavad, meelelahutuslikud postitused seoses Sinu toodete või teenustega
  • postitustes võimalik kajastada kõike seoses heaolu suurendamisega: toitumine, treening, kokkamine, harjumused, uni, stressi maandamine
  • kiire suhtlus ja professionaalne asjaajamine kõikvõimalike osapooltega

“Manufacturers and retailers need to make it easy for consumers to cut through the clutter and make informed decisions by helping them understand the benefits of particular ingredients and foods using out-of-store communications, in-store signage/displays and package claims.” Nielsen


1800 € – “Treener Talis soovitab” kleebised toodetele ja teenustele 1 aastaks

Miks peaks tarbija valima just sinu toote, kui kõrval on mitu sarnast?

“Packaging labels are a key source of information for consumers.” Nielsen

  • Mida pikem koostöö, seda soodsam kuutasu
  • “Treener Talis soovitab” märgis toodetele või teenustele (hind kehtib 1 toote-või teenusebrändile)
  • Muu seotud ja kokku lepitud tegevus nagu näiteks blogiartiklid, sotsiaalmeediapostitused brändide sidumiseks

2000 € – kahe osapoole loop-turunduskampaania koordineerimine

  • 1) Valio PROfeeli pudingute (valk) juures on soovitus võtta juurde Maahärra marjasegu (süsivesikud), Maahärra marjasegu juures on soovitus võtta juurde Valio PROfeeli puding. 2) Talleggi kanaliha (valk) juures on soovitus võtta juurde Maahärra köögiviljad, Maahärra köögiviljade juures on soovitus juurde võtta Talleggi kanaliha.
  • Nii saab tarbija tasakaalustatud menüü lihtsalt ja kiirelt, ilma et peaks palju mõtlema, ning seeläbi pakub ettevõte väärtust.
  • Kokku sobivate ja omavahel mitte konkureerivate brändide koostöö mistahes kanalis aitab kasvatada osapoolte jälgijaskonda, kodulehe külastatavust ja käivet.

50 € / h – minu kui tervisesaadiku nimi, nägu, kogemused, teadmised ja kirg on sinu käsutuses

Annan end treeneri ja elustiilinõustaja ehk tervisesaadikuna kogu paketina sinu ettevõtte kasvatamise eesmärgi nimel

Tagasiside ettevõtetelt, kellega olen teinud koostööd


Treenerina

  • Pakun kvaliteeti, tegeledes iganädalaselt maksimaalselt 20 inimese enesetunde ja tervise parandamisega
  • Teinud koostööd suurte brändidega nagu SEB, Ericsson, Huawei, Activia, Sportland, Ensto
  • Olen esinenud kõikides Eesti telekanalis (TV3, Kanal2, ETV, ERR, Postimees, Delfi)Pakun kvaliteeti, tegeledes iganädalaselt maksimaalselt 20 inimese enesetunde ja tervise parandamisega

Turundajana

  • Olin oma 360 kraadi agentuuriga Kuldmuna finaalis kampaaniaga, mis tõi märkimisväärse kajastuse ja käibe
  • Aitasin kasvatada niigi hästi toimiva ettevõtte aastakäivet 87% ja teostasin kampaania, millega ettevõte teenis kahe päevaga rohkem tulu kui eelneval neljal aastal igakuiselt
  • Kandnud nii tellija kui pakkuja kingasid, pakkudes väga head lisaväärtust sinu ettevõtte brändi ja käibe kasvatamisel

Tegevus elustiilinõustaja ja personaaltreenerina

Tänaseks on minust saanud personaaltreener ja elustiilinõustaja, kes on oma kehaga rahul ning kelle eesmärk on aidata inimestel olla õnnelikum ja tervem.


Haridus ja täiendkoolitus

Kaalulangus ja mistahes kehaline muutus algab peast! Enamustel ülekaalu ja rasvumise käes vaevlevatel inimestel on ju töötavad käed ja jalad küljes.

Seetõttu on oluline psühholoogiline ettevalmistus ja tahe tegeleda inimeste vaimse tervise parandamisega.

Minul on see olemas!

Tagasiside inimestelt, kelle head enesetunnet aitan luua ja hoida

Kuidas ma meedia kaudu inimesi inspireerin?

Reuters

ERR


Kanal 2

TV3

Postimees

Delfi

Õhtuleht

Linnaleht

Terviseatlas